Wydawca treści Wydawca treści

Deklaracja dostępności

Lasy Państwowe zobowiązują się zapewnić dostępność swoich stron internetowych zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do stron jednostek LP w domenie: .lasy.gov.pl

  • Data publikacji strony internetowej: 1 lipca 2012 r.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 6 marca 2019 r.

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodów wymienionych poniżej.

Niezgodność z załącznikiem

  • elementy nawigacji strony o niskim kontraście,
  • niepełne opisy alternatywne elementów grafiki szablonu strony,
  • elementy formularzy nie posiadające opisów alternatywnych,
  • stosowanie formatowania mogącego ograniczać czytelność dłuższych bloków tekstu,
  • pliki w formacie PDF, które powstały na podstawie niewłaściwie przygotowanych dokumentów (np. skanów).

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji: 20 lipca 2020 r.
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji: 22 maja 2025 r.

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o wyniki audytu z serwisu validator.utilitia.pl

Skróty klawiaturowe

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Koordynatora dostępności cyfrowej Agnieszki Krokowskiej, e-mail: dostepnosc.cyfrowa@zilp.lasy.gov.pl lub telefonicznie: 22 270 71 00.

W zgłoszeniu podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania. Jeżeli termin będzie zbyt krótki, poinformujemy Cię o tym oraz wskażemy nowy termin (nie dłuższy niż 2 miesiące).

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej, zaproponujemy Ci dostęp do treści w sposób alternatywny.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli odmówimy zapewnienia dostępności, możesz złożyć skargę. Masz również prawo odmówić skorzystania z zaproponowanego alternatywnego dostępu.

Skargę możesz złożyć do:

  1. Dariusz Gąsiorowski - Dyrektor Zakładu
    Zakład Informatyki Lasów Państwowych im. Stanisława Kostki Wisińskiego
    ul. Leśników 21 C, 05-090 Sękocin Stary
    Dyrektor przyjmuje interesantów w każdy poniedziałek, godz. 9:00-11:00, pok. nr 3.
  2. Skargi i wnioski można:
    • przesłać listownie na adres:
      Zakład Informatyki Lasów Państwowych
      im. Stanisława Kostki Wisińskiego
      05-090 Sękocin Stary, ul. Leśników 21 C
    • przesłać w formie pisma elektronicznego przez ePUAP
    • przesłać e-mail na adres: biuro@zilp.lasy.gov.pl
    • doręczyć osobiście do Kancelarii Zakładu

Pomocne mogą być informacje dostępne na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także skontaktować się z Rzecznikiem Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję.

Dostępność architektoniczna

Dostępność architektoniczna Nadleśnictwo Miłomłyn, ul. Nadleśna 9, 14-140 Miłomłyn

Siedziba i pomieszczenia biurowe mieszczą się na terenie zarządzanym przez Nadleśnictwo Miłomłyn, na terenie Leśnictwa Bagieńsko.

Pomieszczenia biurowo – administracyjne zlokalizowane są w 2 (dwóch) wolnostojących budynkach A, B, nie połączonych ze sobą korytarzem czy częścią wspólną, gdzie:

A – BUDYNEK GŁÓWNY, w którym zlokalizowane są pomieszczenia biurowe, posiada 3 kondygnacje użytkowe: PIWNICA, PARTER, I PIĘTRO.

Standardowe godziny przebywania pracowników na terenie budynku to godziny 07:00 – 15:00.

Do głównego wejścia należy pokonać 8 schodów z poręczą, następnie przejść przez wiatrołap, do korytarza na parterze. Poruszanie się osób niepełnosprawnych w budynku A możliwe jest tylko na poziomie PARTER.

Nie ma możliwości poruszania się przez osoby niepełnosprawne po pozostałych poziomach.

Przed wejściem do budynku nie ma pochylni/podjazdów/wind dla wózków dla osób niepełnosprawnych. Drzwi i przejścia w budynku posiadają minimalną szerokość 80 cm, co może utrudniać skorzystanie z nich osobie poruszającej się na wózku dla osób niepełnosprawnych.

Korytarz przebiega przez długość całego piętra.

Wejścia do pomieszczeń biurowych nie posiadają progów. W budynku nie ma toalety przystosowanej dla osób niepełnosprawnych.

W budynku nie ma szczególnych oznaczeń ani systemów dźwiękowych ułatwiających poruszanie się osobom niewidomym i słabowidzącym.

Po budynku można poruszać się z psem asystującym.

Po kontakcie telefonicznym jest możliwość obsługi klienta w budynku B.

B – BUDYNEK GOSPODARCZO - BIUROWY, w którym zlokalizowane są biura pracowników administracji Nadleśnictwa oraz Posterunek Straży Leśnej, posiada 1 kondygnację użytkową.

Do głównego wejścia trzeba pokonać niski stopień.

W budynku nie ma toalety przystosowanej dla osób niepełnosprawnych.

Pojazdy parkowane są na ogólnodostępnym parkingu przed budynkiem A i B, na którym nie ma wyznaczonych miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych.

W budynkach nie ma pętli indukcyjnych.

Wśród pracowników nie ma tłumacza języka migowego.

W celu ułatwienia rozstrzygnięcia danej sprawy bądź ustalenia terminu spotkania wskazane jest kontakt telefoniczny na nr +48 89 647 30 56 lub e-mailowo na adres: milomlyn@olsztyn.lasy.gov.pl